Narių vertinimas: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Pigus ir sveikas maistasNors beveik niekas neabejoja, kad sveikata yra brangiausias turtas, dažnai, norėdami sutaupyti, vis dar tai darome maisto sąskaita. Sveikas maistas mūsų šalyje vis dar asocijuojasi su prabanga. Nors prikti šviežias įvežtines daržoves ne sezono metu Lietuvoje iš tiesų nėra pigu, tačiau net ir neišleidžiant krūvos pinigų galima maitintis sveikai, skaniai ir nebrangiai. 

Pigus ir sveikas maistas: 

Žemės riešutai - tai patys pigiausi, tačiau ne mažiau maistingi riešutai už brangesnius savo giminaičius. Juose gausu baltymų, maistinių skaidulų, nesočiųjų riebiųjų rūgščių. 

Šaldyti špinatų lapai - žymiai pigesni nei švieži, tačiau maistine verte mažai jiems nusileidžiantys. Juos galima valgyti troškintus su sviestu, dėti į sriubas, kiaušinienę, įmaišyti į mėsos kukulius ar kotletus, gaminti įvairius kokteilius.

Kiaušiniai - tai maistas, ypač turtingas maistingosiomis medžiagomis. Tai puikus baltymų šaltinis. Kiaušinio trynyje gausu geležies, cinko, seleno, vitaminų D, A, E, B6, B12, cholino. 

Pupelės - nepakeičiamas baltymų šaltinis, ypač tinka vegetarams ir veganams pakeisti su mėsa negaunamų baltymų kiekiui. 

Kopūstai - tai viena pigiausių, tačiau taip pat ir viena sveikiausių daržovių. Juos galima vartoti šviežius arba raugintus ištisus metus. Kopūstuose gausu vitamino C, A, geležies, kalcio bei magnio. 

Avižos - pagal kainos ir maistinės vertės santykį, tai nepralenkiamos čempionės. Jose gausu maistinių skaidulų, B grupės vitaminų, magnio, geležies.