Kategorijos archyvai: Sveikas maistas

Šefo receptai – kiekvienam, maistą mylinčiam, žmogui

Turbūt kiekvienas esate atsibudę anksti ryte ar nuėję miegoti skaudančia galva ir mąstę: „Mano vaikas nieko nevalgo!“, „Rytoj dukros/sūnaus gimtadienis, o aš neturiu idėjų, ką patiekti svečiams“? Tokiais atvejais visada atsiminkite „Šefo receptus“, nes čia pristatomi receptai iš viso pasaulio virtuvių. Galite rasti ne tik, ką paruošti gimtadieniams ar kitoms didžiosioms šventėms bei progoms, bet ir sotiems pusryčiams… Skaityti daugiau »

Kavos aparatai pagal gyvenimo būdą

Kavos aparatas pagal gyvenimo būdą Kava yra tapusi maloniu ryto pradžios simboliu, jaukių susitikimų dalininku ar net tam tikra gyvenimo būdo dalimi. Tie, kurie pajaučia geros kavos kerus, natūralu, jog kažkada ima svarstyti ir apie kavos aparatą namuose.  Rinktis yra iš ko tiek dėl technologinės aparatų įvairovės, tiek dėl geriančiųjų skonio skirtumų. Tačiau kavos aparatai gali būti pasirenkami… Skaityti daugiau »

Vitamino D nauda organizmui. Dozavimas

Vitamino D nauda sveikatai neabejojama ir atliekama vis daugiau ją pagrindžiančių tyrimų. Vitaminas D yra riebaluose tirpi medžiaga, būtina normaliam žmogaus organizmo funkcionavimui. Tai vienas svarbiausių vitaminų. Vitaminas D dar vadinamas saulės vitaminu, kadangi jis šiltuoju metų laiku gaminamas odoje veikiant UV saulės spinduliams. Yra dvi vitamino D formos: Ergocalciferolis (vitaminas D2) Cholecalciferolis (vitaminas D3) Cholekalciferolis arba vitaminas… Skaityti daugiau »

Kaip nepersivalgyti karantino metu būnant namuose

Kaip nepersivalgyti karantino metu? Nors buvimas namuose karantino metu yra geriausias būdas norint sustabdyti COVID – 19 plitimą, dėl streso ir nuobodulio neretai gresia persivalgymas. Nesveiki valgymo įpročiai ilgainiui neigiamai veikia sveikatą, didina nutukimo, širdies ir kraujagyslių ligų riziką. Kaip nepersivalgyti? Paklauskite savęs, kodėl valgote. Svarbu nustatyti ar valgome todėl, kad esame alkani, ar yra kita priežastis. Jei… Skaityti daugiau »