Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

kaip isvengti erekcijos sutrikimu gydymoKo gero neatsiras tokių vyrų, kurie pasakys, kad jiems yra nusispjauti į pilnavertį lytinį gyvenimą. Problemos lovoje lemia psichologines problemas, o pastarosios daro įtaką visoms mūsų gyvenimo sritims. Geri santykiai su partnere, pasitikėjimas savimi, pakili nuotaika — bene maloniausi padariniai, kuriuos lemia vyriškų problemų nebuvimas. Įprasta, sakysite? Toli gražu ne kiekvienam. 

Kaip užbėgti už akių, juk medicininis erekcijos sutrikimų gydymas neskamba patraukliai nė vienam stipriosios lyties atstovui, kad ir kokio amžiaus jis būtų? Atsakymas labai paprastas — sportas, sportas ir dar kartą sportas. Sportuojantys, penktą dešimtį perkopę vyrai, turi trisdešimt procentų mažesnę erekcijos sutrikimų riziką nei gyvenantys neaktyvų gyvenimą. 

Sulyginkime dvi skirtingas sporto sritis ir išsiaiškinkime, kuri iš jų padės žengti į kokybišką ir pilnavertį lytinį gyvenimą.

Jėgos sportas

Daugelis vyrų svajoja apie stiprius, išlavintus raumenis, tačiau po įtemptos darbo dienos švelniai klesteli ant minkštos sofutės, apsiginkluoja nuotolinio valdymo pulteliais ir įgudusiais pirštais cakteli šaltos alaus skardinės kamštelį. Ne. Šitaip nieko nebus. Jei pernelyg ilgai mėgausitės sofaterapija, anksčiau ar vėliau teks nusisukti į sieną ir užmigti nieko nepešus. O to Jūs juk tikrai nenorite.

Išeitis yra labai paprasta. Pasirinkite jėgos sportą ir keliaukite į artimiausią salę kilnoti šalto metalo. Specialūs pratimai, žinoma, atliekami maksimaliai kokybiškai intensyviai, tačiau nepersistengiant, pagerins mažojo dubens kraujotaką ir kraujo pritekėjimą į varpą, taip pagerindami Jūsų erekciją. Tai, ko gero, padės išvengti erekcijos sutrikimų gydymo.
Keletas bazinių pratimų treniruočių salėje, kurie yra itin efektyvūs ir be to, kad lavina daugelį raumenų grupių, ypač veikia ir potencijos sritį: pritūpimai su štanga, „mirties“ trauka arba štangos kėlimas nuo žemės. Yra ir keletas antrinių pratimų, tokių kaip „pasikėlimai romėniškoje kėdėje“, kurie lavina apatinę nugaros sritį ir tuo prisideda prie vyriškumo stiprinimo.

Jei nuspręsite apsilankyti salėje, jokiu būdu nepulkite prie svarmenų stačia galva. Kiekvienoje rimtesnėje sporto įstaigoje dirba kvalifikuoti specialistai, kurių ir derėtų klausti patarimo. Didžiuosiuose sporto klubuose už papildomą mokestį Jums bus parengtas treniruočių planas, o jei nebijote patuštinti savo piniginę, galite kreiptis ir į privačius trenerius, kurie prižiūrės, ar kiekvieną pratimą atliekate taisyklingai. Atminkite, tai itin svarbu tam, kad noras pasimankštinti netaptų nebepataisoma trauma. Pradedant dirbti su svoriais, ko gero, esminis dalykas yra nepersistengti ir pratimus atlikti teisingai.

Jei esate sveikut sveikutėlis ir manote, kad erekcijos sutrikimų gydymas ne Jums, vistiek sportuokite, nieko neprarasite, o tik išvengsite galimų problemų ateityje. O jei jau pradėjo kamuoti erekcijos sutrikimai – traukite pas urologą, kuris, žinoma, patars nuo ko ir kaip pradėti sportuoti.

Kardio treniruotės

Antra sporto kryptis, padėsianti išvengti erekcijos sutrikimų gydymo ir labiau tinkanti, jei turite viršsvorio, ne itin gerai jaučiatės uždarose patalpose ar paprasčiausiai mėgstate pajudėti gamtoje – tai kardio (širdies) treniruotės.

Visuomenėje vyrauja nuomonė, kad šio tipo treniruotės yra skirtos mažinti svorį. Teisybė, tačiau be šio, pagrindinio aspekto, aktyvi fizinė veikla dar pagerina medžiagų apykaitą ir pagerina kraujospūdį, kas, be jokios abejonės yra vienas iš faktorių, padėsiantis išvengti erekcijos sutrikimų.

Fiziologiškai erekcijos problemas dažniausiai lemia išsibalansavusi kraujotaka ir nepakankamas kraujo pratekėjimas į varpą. Dinamišką sistemą tarp mūsų kūno ir kraujo formuoja endotelinės ląstelės, kuriomis yra padengti aplink mūsų širdį esantys kapiliarai. Šios ląstelės gamina tam tikras substancijas, kurios reguliuoja būtinas chemines reakcijas, skatinančias kraują judėti tolygiai, kontroliuoja kraujagyslių tonusą, kraujo spaudimą, uždegiminius procesus ir kitus mažiau svarbius faktorius. Nekokybišką erekciją lemia endotelinių ląstelių problemos. Kaip kardio treniruotė gali padėti to išvengti?

Kardio treniruotė — tai nebūtinai bėgimas arba dviračio pedalų minimas. Plačiau, tai yra visa fizinė veikla, mūsų širdies ritmą padidinanti nuo normalaus rėžimo, iki šešiasdešimt – aštuoniasdešimt procentų maksimalių galimybių. Tai – didelio intensyvumo sportas, todėl teisingai atliekamas turėtų trukti neilgiau nei vieną valandą. Darant širdies pratimus, pasitelkiamas beveik visas kūnas, todėl į darbą aktyviai įtraukiama kraujotakos sistema ir plaučiai.

Kokia turi būti kardio treniruotė, kad padėtų išvengti erekcijos sutrikimų gydymo? Žinoma, optimaliausias sprendimas užsiimti kardio treniruotėmis ir aktyviai judėti nesulaukus vyriškų bėdų, tačiau, jei jau taip nutiko, keletą valandų per savaitę skirkite pabėgiojimui, dviračiui ar riedučiams parke, plaukimui baseine, aerobiniams pratimams ar panašiai aktyviam sportui, kuris pakels Jūsų širdies ritmą.

Kuri sporto kryptis geriausiai tinka Jums, turite nuspręsti pats ir jei nenorite persistengti ar kardinaliai pakeisti savo kūno masės į vieną ar į kitą pusę, užsiimkite abejomis veiklomis – pusę sportui skirto laiko praleiskite salėje, atlikdami jėgos pratimus, o kitą pusę – aktyviai paprakaituokite gryname ore.

 

Daugiau informacijos apie erekcijos sutrikimus bei jų gydymo priemones rasite https://www.homosanus.lt/erekcijos-sutrikimai.