Magnis

MagnisMagnis yra vienas iš svarbiausių organizmui mineralų. Jis būtinas normaliai nervų sistemos veiklai, raumenims, širdžiai. Šis mineralas reikalingas kalcio, natrio, fosforo, kalio įsisavinimui, svarbus energijos gamybai ląstelėse, kolageno sintezei, reikalingas cukraus kiekio kraujyje reguliavimui, palaiko normalų kraujospūdį.

Magnio šaltiniai: špinatai, moliūgai, grūdai,  bazilikai, kakava, šokoladas ir kt.

Suaugusiems per parą rekomenduojama suvartoti 270 – 400 mg magnio. Geriausiai magnis įsisavinamas organinių druskų (laktato, citrato) forma vartojant 3 – 6 kartus per dieną.

Magnio trūkumas sukelia raumenų spazmus, nerimą, pykinimą, vėmimą, širdies ritmo sutrikimus, nemigą, sulėtėjusį nagų augimą, kalio ir kalcio trūkumą organizme.

Per didelis magnio kiekis sukelia viduriavimą, pilvo skausmą, širdies veiklos sutrikimus.

Įvertinkite straipsnį

Spauskite žvaigždutę norėdami įvertinti

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Vertinimų skaičius 0

Vertinimų nėra. Būk pirmas!

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *